Repertoár zostavený z vlastných skladieb doplnený o džezové štandardy dáva priestor pre uvoľnenú improvizáciu, zmenu tempa a dynamiky. V aranžmánoch prináša presahy rôznych štýlov a kultúr. Ovplyvnenie swingovou érou, džezom, vážnou hudbou a world music. Swingovo zafarbená Nočná moľa znie v sólo parte s huslami. Hravo a nenútene pôsobí iskrivá pieseň Púpava v obsadení pre spev, gypsy gitaru, kontrabas a perkusie na štýl speváčky ZAZ. Nezvyčajné nástrojové kombinácie jej spoluhráčov podčiarkujú zvukovú a farebnú rozmanitosť umeleckého stvárnenia. Takou je napr. pieseň Hviezda, v sprievode zvonivo a exoticky znejúceho, švajčiarskeho nástroja hang drum. Vplyvy world music – Balkánskej proveniencie nesie skladba Končeky prstov ospevujúca tému rasovej znášanlivosti. Ďalší šansón Madam Róza je venovaný pamiatke obetiam holokaustu s charakteristickým zvukom akordeónu a klarinetu. V popredí celej produkcie stojí vlastný výraz uvoľneného pesničkárstva. Sólo klavír inšpirovaný tvorbou Petra Hapku rozozvučí pieseň Nohy laní. Jesennou meditáciou akoby vystrihnutou z filmového plátna je skladba Nahé telá stromov zaranžovaná pre sláčikové kvarteto.
Obsadenie:
Kristína Prekopová – klavír, spev,
Vladimír „Jimmy“ Nikulin – gitary,
Viliam Majer – akordeón,
Erik Rothenstein Ján „Balthazar“ Borza – kontrabas,
Juraj David Raši – perkusie, hang drum, bicie nástroje.
Kristína Prekopová – speváčka, klaviristka skladateľka.
Na konte má dva albumy: Buď chvíľu môj (2013) a Úsvit (2016, Pavian Records).
Jej hlas je známy z brandingov rádiových hitov, reklamných jinglov, komentárov, či z dabingu. Venuje sa aj moderovaniu v televízii, interpretácii audiokníh, príležitostne i herectvu. Pôsobila v rádiách Expres, Devín, Regina. Ako herečka sa objavila v českej hudobnej komédii Obchodníci (2013) a v televíznom projekte Rodinné prípady (2012 – 2014).